• گزارش  اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    گزارش اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    فرش دستباف به عنوان اصیل ترین و ریشه دار ترین هنر ملی ایرانیان همواره جایگاه ویژه ای در میان جهانیان داشته است

    « ادامه مطلب »

  • بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران برگزار شد

    « ادامه مطلب »

  • نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی در ایران همزمان با هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود

    « ادامه مطلب »

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از پرداخت ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی با سود ۴ درصد از ابتدای سال تاکنون به بافندگان فرش دستباف در استان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران به نقل از گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛ ظاهر پورمجاهد در کمیته فرش استان گفت: این تسهیلات در قالب طرح مشاغل خانگی و در راستای توسعه صنعت فرش دستباف استان به ۵۰ نفر پشتیبان و ۶۸۴ نفر بافنده مستقل در همه شهرستان‌های تابعه پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه تولید فرش دستباف از جمله زمینه‌های موثر در اشتغال پایدار و مولد است، افزود: در این زمینه باید از دانش آموختگان رشته تولید و باف فرش و همچنین دانشجویان این رشته در حوزه کارشناسی و همچنین مدیر امور فنی کارخانجات فرشبافی استفاده موثر و بهینه کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان رشته فرش از توجه و حمایت ویژه دولت برخوردار هستند، تصریح کرد: فارغ التحصیلان این رشته می‌توانند بطور مستقل تسهیلات دریافت کرده و نسبت به تاسیس کارگاه‌های متمرکز در کشور اقدام کنند.

پورمجاهد گفت: صنعت فرش در استان همدان ظرفیت قابل توجهی برای اشتغال آفرینی و ارز آوری دارد و برای توسعه آن از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت و حمایت می‌کنیم.

وی افزود: فعالان عرصه فرش دستباف، کارگاه‌های فرش دستباف، شرکت‌ها، تعاونی‌ها و اتحادیه‌های مربوطه از ثبت‌نام در سامانه مودیان و پرداخت مالیات به شرط داشتن برگ سبز صادرات معاف هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه استان همدان رتبه دوم پوشش بیمه روستایی و عشایری کشور را کسب کرده است، تصریح کرد: استفاده از مزایای بیمه روستایی و عشایری جایگزین خوبی برای فرش‌بافان فاقد بیمه تامین اجتماعی در استان است و قالیبافان ساکن شهر‌های بزرگ هم می‌توانند از ظرفیت این بیمه استفاده کنند.

پرداخت آنلاین

لطفاً جهت پرداخت وجه به صورت آنلاین، مبلغ مورد نظر را به ریال وارد نموده و پرداخت نمائید.
مبلغ (ريال) :

خبرنامه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

طراحی گرافیکی و طراحی وب سایت توسط استودیو طراحی حاشیه