• گزارش  اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    گزارش اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان در مورد فرش های دستباف نما

    فرش دستباف به عنوان اصیل ترین و ریشه دار ترین هنر ملی ایرانیان همواره جایگاه ویژه ای در میان جهانیان داشته است

    « ادامه مطلب »

  • بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    بررسی صادرات فرش ایران در شرایط جدید سیاسی

    با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران برگزار شد

    « ادامه مطلب »

  • نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی برگزار می شود

    نخستین نمایشگاه قالی‌های اروپای غربی و هند اروپایی در ایران همزمان با هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود

    « ادامه مطلب »

 رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از تولید ۱۳۹ مترمربع فرش مهربان توسط مددجویان کمیته امداد شهرستان خبر داد و علاقه بانوان کبودراهنگی به فرش‌بافی که از گذشتگان دور به یادگار مانده را فرصتی برای اشتغالزایی دانست.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران، به نقل از علی جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، تولید فرش دستباف توسط زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ را در سال گذشته ۲۹ تخته فرش با مساحت ۱۳۹ مترمربع عنوان کرد و افزود: مددجویان تحت حمایت امداد کبودراهنگ در طول یک سال مبلغ ۴۴۸ میلیون تومان از فروش قالی های خود کسب درآمد کرده اند.

وی یادآور شد: دست اندرکاران حوزه اشتغال کمیته امداد با شناسایی طرح‌های نوین و مورد نیاز بازار، تأمین مواد اولیه مرغوب و مناسب، نظارت بر اجرای طرح‌های قالی‌بافی مددجویان و فروش فرش‌های تولیدی آنها در خارج از استان با قیمت مناسب‌تر تلاش کرده اند بیشترین سود نصیب مددجویان کارآفرین تحت حمایت قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ تعداد زنان تحت حمایت کمیته امداد کبودراهنگ را ۴۴۵۷ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد، ۱۷۰۳ نفر بانوان سرپرست خانوار هستند که ۱۱۰ نفر از آنها در طرح‌های قالی‌بافی کمیته امداد اشتراک دارند.

وی تصریح کرد: حوزه اشتغال کمیته امداد با هدف شناسایی بانوان علاقمند و بااستعداد برای بافت قالی طرح استعدادسنجی و مشاوره شغلی به‌صورت چهره به چهره را اجرا می کند و از افراد علاقمند دعوت می شود در صورت تمایل از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد بهره مند شوند.

جعفری گریزی هم به مراحل حمایت از فرش بافان زد و گفت: بانوان علاقمند به فرش بافی پس از طی کردن مراحل اداری و تکمیل پرونده به کارشناس خودکفایی کمیته امداد معرفی می‌شوند که در مرحله بافت فرش استادکار ناظر به‌صورت منظم بر روند بافت نظارت دارد و در پایان با ارزیابی و قیمت‌گذاری فرش های بافته شده، به قیمت مناسب‌تر در خارج از استان به فروش می رسد.

پرداخت آنلاین

لطفاً جهت پرداخت وجه به صورت آنلاین، مبلغ مورد نظر را به ریال وارد نموده و پرداخت نمائید.
مبلغ (ريال) :

خبرنامه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

طراحی گرافیکی و طراحی وب سایت توسط استودیو طراحی حاشیه